The Haunting - Set It Off

好想用这首歌剪一个ggad的视频啊……虽然我不care攻受,但如果用这首歌剪就是ggad了。

可素材太少了……只能等神奇动物继续出。

但再过几年我都爬墙了啊【摔

虽然我也不怎么萌ggad,但一想起来,心里总有种淡淡的忧桑……

歌词很适合刚刚被扔进nurmengard的GG嘛


The Haunting  

"Come on in boy " 
“进来,男孩。”

Said the skeletons sitting by her closet door
坐在橱柜门边的骨架说道【橱柜里的骨架意指阴私】

Dirty secrets empty memories

肮脏的秘密 空洞的记忆

And broken hearts across the floor
撒在地板上破碎的心

I was knocked out heels over head
我被打昏 倒在地上

So you dragged me by my feet to a ghost town
你拖着我的脚,拽到鬼镇

Where you buried me
将我埋葬

No wonder no one heard my screams
怪不得无人听到我的尖叫  

Love's so alive but it died in its sleep
爱是那样鲜活 却在睡梦中死去  

And now that it's dead
现在它已枯萎

I live in your head and I will haunt your f**king dreams
我在你脑中存活 做你的梦魇

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will treat you like I did
像我那样对待你  

So go on wear that scarlet letter
继续带着你曾经的罪过

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will touch you like I did
像我那样抚摸你

So good luck finding something better
祝你好运 另寻高枝

Run away boy if you couldn't tell
逃跑吧 既然你无法托出秘密

Baby's got a thirst for blood
宝贝渴望鲜血已久

A subtle system wicked melodies
敏感的身体 罪恶的旋律

Craving bullets from her gun

渴望着枪中的子弹

So entranced they follow every word
他们入迷地倾听每一个字

Little spirals in their eyes
他们眼中细小的漩涡

Catch a lover turn an enemy
爱人变成敌人

Just to watch them burn alive
只是为了看着他们被活生生地烧成灰烬  

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will treat you like I did
像我那样对待你

So go on wear that scarlet letter
继续带着你曾经的罪过

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will touch you like I did
像我那样触碰你

So good luck finding something better
祝你好运 另寻高枝  

Someday you may find that picture perfect guy
也许某天你会找到想象中那样完美的人

And I'll chase my words with poison
毒药刻上我的言辞

Until that day arrives
等到那一天到来  

And swine take to the sky
该死的家伙飞上天空

Fill your void with open thighs so

充填你敞开腿间的空虚

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will treat you like I did
像我那样对待你

So go on wear that scarlet letter

继续带着你曾经的罪过

No one will love you like I did
有人将会像我那样爱你

Will touch you like I did
像我那样触碰你  

So good luck finding something better
祝你好运 另寻高枝  

No one will love you like I did
没有人将会像我那样爱你

Will treat you like I did
像我那样对待你

So go on wear that scarlet letter

继续带着你曾经的罪过

No one will love you like I did
有人将会像我那样爱你

Will you f...k you like I did
像我那样...你  【【【【【这边不会都能屏蔽吧!

So good luck finding something better
祝你好运 另寻高枝


评论
热度(4)